Am Ziel

Ostergottesdienst am 12. April 2020 mit Pfr. Peter Schafflützel

Video ab ca. 19 Uhr hier verfügbar

Vorbereitung: Brot und Wein oder Traubensaft fürs Abendmahl bereitstellen.

Am Morge früeh am Oschtertag

1. Am Morge früeh am Oschtertag,/ Halleluja,/ furt isch der Stei vom Felsegrab!/ Halleluja./ Der Heiland isch vom Grab ufcho,/ Halleluja,/ im Garte gseh ne d’Froue scho./ Halleluja./ Halleluja,/ Halleluja,/ Halleluja!

2. Und wil du uferstande bisch,/ Halleluja,/ der Himmel nümm verschlossen isch./ Halleluja./ Mir danke dir, mir si so froh:/ Halleluja,/ du hesch für üs o d’Tür ufto:/ Halleluja./ Halleluja,/ Halleluja,/ Halleluja.

1000 gueti Gründ

1. Ich wott dich lobe in Ziite vor Freud. Du bisch guet, und du tuesch Guets. Ich wott dich priise in Ziite vom Leid. Du bisch guet, und du tuesch Guets.

||: Ich ha 1000 gueti Gründ, Dir es Loblied z'singe, Herr. Dini Güeti kennt keis Änd. Du bisch d'Quelle vo mim Läbe. :||

||: Das bisch Du. Uo-o-o-oh. :||

2. Ich wott dich lobe in Ziite vom Sieg. Du bisch guet, und du tuesch Guets. Ich wott dich priise in Ziite vor Prob. Du bisch guet, und du tuesch Guets. Refrain

||: Mini Gfüehl bestimmed nid dini Grössi, dini Güeti. Alls vergoht, doch dini Gnad bestaht. :|| Refrain

I wett di gspüre

1. Herr, i möcht no meh mit Dir erläbe. Herr, i möchti Dini Wunder gseh. Ziit mit Dir z'ha isch doch nid vergäbe. Herr, gib Du mir bitte immer meh!

I wett Di gspüre, Di fühle und gseh. I möcht Di bitte, gib Du mir no meh vo Diner Liebi, vo Diner Chraft. Zeig vo Dir alles! Zeig Dini Macht.

2. Herr, i möchti nid vom Ghöresäge, Dir mis ganz Vertraue anegäh. I möcht eifach sälber Di erläbe, denn darfsch gern mis ganze Läbe näh. Refrain

3. Herr, i möcht no viel meh vo Dir lehre. I möcht no viel besser Di verstoh. Herr, i möchti Di no meh verehre, und mi würkli ganz uf Di verloh. Refrain

Anker in der Zeit

1. Es gibt bedingungslose Liebe, die alles trägt und nie vergeht, und unerschütterliche Hoffnung, die jeden Test der Zeit besteht. Es gibt ein Licht, das uns den Weg weist, auch wenn wir jetzt nicht alles sehn. Es gibt Gewissheit unseres Glaubens, auch wenn wir manches nicht verstehn.

2. Es gibt Versöhnung selbst für Feinde und echten Frieden nach dem Streit. Vergebung für die schlimmsten Sünden, ein neuer Anfang jederzeit. Es gibt ein ewges Reich des Friedens, in unsrer Mitte lebt es schon. Ein Stück vom Himmel hier auf Erden in Jesus Christus Gottes Sohn.

Er ist das Zentrum der Geschichte, er ist der Anker in der Zeit. Er ist der Ursprung allen Lebens und unser Ziel in Ewigkeit (und unser Ziel in Ewigkeit).

3. Es gibt die wunderbare Heilung, die letzte Rettung in der Not, und es gibt Trost in Schmerz und Leiden, ewiges Leben nach dem Tod. Es gibt Gerechtigkeit für alle, für unsre Treue ewgen Lohn. Es gibt ein Hochzeitsmahl für immer mit Jesus Christus, Gottes Sohn. Refrain

Leben, das ist für mich Christus. Philipper 1,21

Ich halte geradewegs auf das Ziel zu, um den Siegespreis zu gewinnen. Dieser Preis ist das ewige Leben, zu dem Gott mich durch Jesus Christus berufen hat. Philipper 3,14

Als er dann mit ihnen zu Tisch saß, nahm er das Brot, sprach das Segensgebet darüber, brach es in Stücke und gab es ihnen. Da gingen ihnen die Augen auf und sie erkannten ihn. Lukas 24,30-31